Czas tak szybko mija, już czwartek. Za oknem piękna, słoneczna pogoda i wiosna na całego. Jeżeli zabierzcie się szybciutko do pracy to będziecie mieć więcej czasu na zabawę i inne przyjemne rzeczy.
Zadania na czwartek 23.04.
Informatyka
T: Język programowania Scratch, code org.
Przez kilka następnych lekcji zajmiemy się w kodowaniem. Już kiedyś to robiliśmy.
1. Wejdź na stronę code.org i zrób sobie kurs trzeci, labirynt. Jeśli nie pamiętasz co trzeba tu robić, to powtórz sobie kursu 1 i 2.
2. Wejdź na stronę
https://loko.gwo.pl/id:3?fbclid=IwAR3a-nPXAilYuOWyj05Ww-MrxDIzymT6YwLxQkuMfMUdwATSnGmHyymy4uk#ufo, wybierz klasę trzecią i ćwiczenia programowanie wizualne-ołówek.
Nie musisz się śpieszyć, masz na to tydzień.
Matematyka
T: Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania liczb czterocyfrowych bez przekroczenia progu dziesiątkowego. Obliczanie wartości banknotów.
1. Poćwicz
https://wordwall.net/pl/resource/1091594/matematyka/dodawanie-i-odejmowanie-w-zakresie-1000
https://loko.gwo.pl/id:3?fbclid=IwAR3a-nPXAilYuOWyj05Ww-MrxDIzymT6YwLxQkuMfMUdwATSnGmHyymy4uk#ufo, wybierz klasę trzecią i ćwiczenia programowanie wizualne-ołówek.
Nie musisz się śpieszyć, masz na to tydzień.
Matematyka
T: Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania liczb czterocyfrowych bez przekroczenia progu dziesiątkowego. Obliczanie wartości banknotów.
1. Poćwicz
https://wordwall.net/pl/resource/1091594/matematyka/dodawanie-i-odejmowanie-w-zakresie-1000
2. Wykonaj w zeszycie zad. 2,3 str. 42.
3. Wykonaj ćw. 1 str. 46. Możesz wpisać od razu wynik, trudniejsze przykłady rozpisz.
4. Sprawdź czy potrafisz
https://wordwall.net/pl/resource/1042280/matematyka/liczby-czterocyfrowe
J.polski
T: Czytanie tekstu "Amelka i ekipa filmowa". Poznanie nazw zawodów związanych z produkcją filmu. Redagowanie i zapisanie wywiadu z aktorami i reżyserem.
1. Przeczytaj tekst czytanki "Amelka i ekipa filmowa".
2. Wykonaj ćw. 1i 2 str. 70.
3. Z ćwiczenia 4 na str.71 wpisz do zeszytu pojęcia i definicje związane z filmem.
4. Zrób kropkę drugą i trzecią z ćw. 4. str. 71
5. Zobacz jak powstawał film o "Bolku i Lolku".
Muzyka
T: Utrwalenie wiadomości na temat muzyki ilustracyjnej. Słuchanie ilustracji muzycznych do wybranych kadrów z filmu "W pustyni i w puszczy". Poznanie instrumentu muzycznego waltornia.
1. Przypomnij sobie piosenkę z filmu "W pustyni i w puszczy"
4. Sprawdź swoje wiadomości
https://quizizz.com/join?gc=041794
kod 041794
https://quizizz.com/join?gc=186725
kod 186725
Linki aktywne do piątku do godziny 19.00.
Uwaga!
1. Przeczytaj tekst czytanki "Amelka i ekipa filmowa".
2. Wykonaj ćw. 1i 2 str. 70.
3. Z ćwiczenia 4 na str.71 wpisz do zeszytu pojęcia i definicje związane z filmem.
4. Zrób kropkę drugą i trzecią z ćw. 4. str. 71
5. Zobacz jak powstawał film o "Bolku i Lolku".
Muzyka
T: Utrwalenie wiadomości na temat muzyki ilustracyjnej. Słuchanie ilustracji muzycznych do wybranych kadrów z filmu "W pustyni i w puszczy". Poznanie instrumentu muzycznego waltornia.
1. Przypomnij sobie piosenkę z filmu "W pustyni i w puszczy"
2. Co to jest waltornia ?
3. Posłuchaj jak brzmi waltornia
4. Sprawdź swoje wiadomości
https://quizizz.com/join?gc=041794
kod 041794
https://quizizz.com/join?gc=186725
kod 186725
Linki aktywne do piątku do godziny 19.00.
Uwaga!
Wyślij pani zdjęcie str. 42-43 z matematyki oraz podaj hasło jakie wyszło Ci z szyfru ortograficznego. Termin piątek godz. 19.00.



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz